Har du noe du vil returnere til oss?
Lag en retursending til oss her. Oppgi ordrenummer under mottakers referanse. Returlappen kan du skrive ut selv, eller oppgi en kode/qr-kode, slik at butikken kan skrive ut pakelappen for deg. Alternativt kan du kontakte oss på chat eller support@multicom.no for å få en returlapp.
Ved angrerett*:
-
Fyll ut angrerettskjemaet (det kom sammen med ordrebekreftelsen som et vedlegg)
-
Skriv ordrenummeret ditt på utsiden av esken
-
Lag returlapp (se over), fest på esken og send pakken til oss
-
Vi refunderer beløp, men trekker fra kostnad for returfrakt på kr 75,-***
-
Passord/låsekoder må slettes/fjernes før innsending
-
Dersom pakken returneres uavhentet, belaster vi frakt tur/retur.
Ved postskade eller mangler i pakken:
-
Kontakt kundeservice på e-post: kundeservice@multicom.no
-
Oppgi ordrenummer og sporingsnummer
-
Gi oss artikkelnummer på vare som er skadet/mangler
-
Ta gjerne bilde av eventuell skade og legg ved
-
Gi oss litt tid til å undersøke saken og komme med en løsning
Ved garanti og reklamasjon:
-
Gå inn på våre supportsider www.multicom.no/support
-
Følg oppskriften som gjelder produsenten av din vare**
-
Hvis reklamasjons-/garantivaren skal returneres til Multicom, MÅ returen forhåndsgodkjennes
-
Du vil få et retur/servicenummer (RMA-nummer)
-
Skriv RMA-nummer tydelig på pakken og send pakken med vedlagt returlapp
-
Returlappen er gratis å bruke ved reklamasjon/garanti
* Datamaskiner som er bygget på kundes spesifikasjoner, tilvirkningskjøp og noen andre spesielle produkter som hygieneprodukter, har begrenset eller ingen angrerett. Les mer under våre betingelser.
** NB! Ikke alle reklamasjoner skal sendes til Multicom. Mange produkter skal sendes direkte til produsentens verksted. Returlapp må da ikke benyttes.
*** Ved retur av pallefrakt, belastes du med tur/returfrakt ved retur/angrerett.
Sendes retur til Multicom der det skulle vært sendt et annet sted eller uten forhåndsgodkjent RMA-nummer, vil retursaken kunne ta betydelig lengre tid.
Fyll ut skjemaet nedenfor dersom du har en garantisak, reklamasjon, angrefrist eller postskade:
Du finner skjema her