MULTICOM
Du er her Forsiden Retur

Retur

Har du noe du vil returnere til oss?


Lag en retursending til oss her. Oppgi ordrenummer under mottakers referanse. Returlappen kan du skrive ut selv, eller oppgi en kode/qr-kode, slik at butikken kan skrive ut pakelappen for deg. Alternativt kan du kontakte oss på chat eller support@multicom.no for å få en returlapp.

Ved angrerett*:

  1. Fyll ut angrerettskjemaet (det kom sammen med ordrebekreftelsen som et vedlegg)
  2. Skriv ordrenummeret ditt på utsiden av esken
  3. Lag returlapp (se over), fest på esken og send pakken til oss
  4. Vi refunderer beløp, men trekker fra kostnad for returfrakt på kr 75,-***
  5. Passord/låsekoder må slettes/fjernes før innsending
  6. Dersom pakken returneres uavhentet, belaster vi frakt tur/retur.
     

Ved postskade eller mangler i pakken:

  1. Kontakt kundeservice på e-post: kundeservice@multicom.no
  2. Oppgi ordrenummer og sporingsnummer
  3. Gi oss artikkelnummer på vare som er skadet/mangler
  4. Ta gjerne bilde av eventuell skade og legg ved
  5. Gi oss litt tid til å undersøke saken og komme med en løsning
     

Ved garanti og reklamasjon:

  1. Gå inn på våre supportsider www.multicom.no/support
  2. Følg oppskriften som gjelder produsenten av din vare**
  3. Hvis reklamasjons-/garantivaren skal returneres til Multicom, returen forhåndsgodkjennes
  4. Du vil få et retur/servicenummer (RMA-nummer)
  5. Skriv RMA-nummer tydelig på pakken og send pakken med vedlagt returlapp
  6. Returlappen er gratis å bruke ved reklamasjon/garanti


* Datamaskiner som er bygget på kundes spesifikasjoner, tilvirkningskjøp og noen andre spesielle produkter som hygieneprodukter, har begrenset eller ingen angrerett. Les mer under våre betingelser. 
** NB!  Ikke alle reklamasjoner skal sendes til Multicom. Mange produkter skal sendes direkte til produsentens verksted. Returlapp må da ikke benyttes.
*** Ved retur av pallefrakt, belastes du med tur/returfrakt ved retur/angrerett.

Sendes retur til Multicom der det skulle vært sendt et annet sted eller uten forhåndsgodkjent RMA-nummer, vil retursaken kunne ta betydelig lengre tid.


Fyll ut skjemaet nedenfor dersom du har en garantisak, reklamasjon, angrefrist eller postskade:

Du finner skjema her