Du er her Forsiden Retur

Retur

Har du noe du vil returnere til oss?


De fleste forsendelser leveres med en returlapp. Dette er for å gjøre det enklere for deg. Har du ikke fått returlapp, kan du kontakte oss på chat, epost eller pr telefon.


Ved angrerett:

  1. Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med sendingen (det har også kommet som epost)
  2. Fest returlappen på esken og send pakken til oss
  3. Vi refunderer beløp, men trekker fra kostnad for returfrakt på kr 75,-
  4. Passord/låsekoder må slettes/fjernes før innsending
     

Ved postskade eller mangler i pakken:

  1. Kontakt kundeservice på e-post: kundeservice@multicom.no
  2. Oppgi ordrenummer og sporingsnummer
  3. Gi oss artikkelnummer på vare som er skadet/mangler
  4. Ta gjerne bilde av eventuell skade og legg ved
  5. Gi oss litt tid til å undersøke saken og komme med en løsning
     

Ved garanti og reklamasjon:

  1. Gå inn på våre supportsider www.multicom.no/support
  2. Følg oppskriften som gjelder produsenten av din vare*
  3. Hvis reklamasjons-/garantivaren skal returneres til Multicom, returen forhåndsgodkjennes
  4. Du vil få et retur/servicenummer (RMA-nummer)
  5. Skriv RMA-nummer tydelig på pakken og send pakken med vedlagt returlapp
  6. Returlappen er gratis å bruke ved reklamasjon/garanti

 
* NB!  Ikke alle reklamasjoner skal sendes til Multicom. Mange produkter skal sendes direkte til produsentens verksted. Returlapp må da ikke benyttes.
Sendes retur til Multicom der det skulle vært sendt et annet sted eller uten forhåndsgodkjent RMA-nummer, vil retursaken kunne ta betydelig lengre tid.