Hewlett Packard Enterprise HPE Foundation Care 4-Hour | Multicom
Vennligst vent...
Produktet ble lagt i handlevognen. Se handlevognen her
Du er her Forsiden Hewlett Packard Enterprise HPE Foundation Care 4-Hour

Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt.
Hewlett Packard Enterprise HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse (HC3M2E)
Varenummer:
HC3M2E

Hewlett Packard Enterprise HPE Foundation Care 4-Hour Exchange Service - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse

  • Gir tilgang til Hewlett Packard Enterprises tekniske ressurser for problemløsning
  • Kan bidra til forbedret systemytelse og redusert nedetid
  • Gjør det mulig for IT-ressursene dine å holde fokus på kjerneoppgavene og prioriteringene sine
  • Håndtering av eskalering
  • Tilgang til elektronisk supportinformasjon og -tjenester
  • Ekstern problemdiagnose og support
  • Forhåndsutveksling av deler
  • Forhåndsbetalt fraktetikett, materiell og instruksjoner for retur av defekte enheter
  • Erstatningsdeler og -materiell
  • Problemanalyse og problemløsning
100% norsk nettbutikk
Beskrivelse

  • Håndtering av eskalering
    Hewlett Packard Enterprise har etablert formelle prosedyrer for eskalering for å gjøre det lettere å løse komplekse hendelser. Den lokale ledelsen i Hewlett Packard Enterprise koordinerer eskaleringen av hendelser og benytter seg av kompetansen til egnede HPE-ressurser og/eller utvalgte tredjeparter for å bistå med problemløsningen.
  • Tilgang til elektronisk supportinformasjon og -tjenester
    Som en del av denne tjenesten gir Hewlett Packard Enterprise tilgang til kommersielt tilgjengelige elektroniske og nettbaserte verktøy.
  • Ekstern problemdiagnose og support
    Når et problem oppstår, må kunden først ringe til et angitt supporttelefonnummer. Hewlett Packard Enterprise vil gi grunnleggende teknisk telefonassistanse med installasjon, produktkonfigurasjon, oppsett og problemløsning. Før ekstern eller ekstern assistanse kan HPE be kunden om å oppgi relevant informasjon, starte diagnostiske verktøy og utføre andre støtteaktiviteter på forespørsel fra HPE. HPE vil deretter samarbeide med kunden eksternt for å isolere maskinvareproblemet.

Bildet kan avvike fra produktet. Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel.