Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt. |
Hewlett Packard Enterprise
HPE Software Technical Support
- Tilgang til tekniske ressurser
- Isolering av problemer
- Håndtering av eskalering
Beskrivelse
Spesifikasjoner
- Tilgang til tekniske ressurser
Kunden kan få tilgang til Hewlett Packard Enterprises tekniske ressurser via telefon eller elektronisk kommunikasjon for å få hjelp til å løse problemer med implementering eller drift av programvaren. - Problemanalyse og problemløsning
Hewlett Packard Enterprise tilbyr korrigerende støtte for å løse identifiserbare og reproducerbare programvareproblemer. - Isolering av problemer
Problemisolering for programvareproduktet tilbys. Kunden informeres hvis problemet oppfattes som maskinvarerelatert. - Håndtering av eskalering
Hewlett Packard Enterprise har etablert formelle prosedyrer for eskalering for å gjøre det enklere å løse komplekse hendelser. Den lokale ledelsen i Hewlett Packard Enterprise koordinerer eskaleringen av hendelser og benytter seg av kompetansen til egnede HPE-ressurser og/eller utvalgte tredjeparter for å bistå med problemløsningen.
Produktbeskrivelse |
HPE Software Technical Support - teknisk kundestøtte - for HPE Networks Software Group 150 - 3 år
|
Service og støtte |
Teknisk kundestøtte
|
Service Inkludert |
Rådgivning via telefon
|
Full kontraktsperiode |
3 år
|
Servicetilgjengelighet |
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
|
Programvaretittel |
HPE Networks Software Group 150
|
Bildet kan avvike fra produktet. Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel.